• NASZA WIELKA GRECKA PRZYGODA

W dniach 7. - 16.10. klasa IVc wraz z koleżankami i kolegami z innych klas czwartych odbyła wycieczkę do Grecji - kolebki kultury i cywilizacji europejskiej. W czasie wycieczki przejechaliśmy ponad 5000 km. Odwiedziliśmy groby królów macedońskich w Werginie, poznaliśmy historię i codzienne życie Thessalonik, zawitaliśmy w Delfach - centrum antycznego świata, zwiedziliśmy Ateny i ich najważniejsze zabytki, pojechaliśmy na Peloponez - odwiedziliśmy Korynt, Epidauros, Mykeny oraz perełkę Peloponezu - piękne miasteczko Nauplio. Grecja to również morza, więc nie mogło zabraknąć rejsu na jedną z wysp - popłynęliśmy na rajsko piękną wyspę Skiathos, na której kręcono niektóre sceny do filmu Mamma Mia. W czasie naszego pobytu mieliśmy też okazję poznać grecki styl życia - nie zabrakło tańców, pysznego jedzenia, czy greckiej sielanki na plażach.

• PARIS....PARIS....

Paryskie myśli są nadal z nami. Trudno nam wszystkim zapomnieć jesienne kolory Paryża pełne słońca i niezaprzeczalnego uroku jego zabytków, skwerów, szerokich bulwarów, bukinistów nad brzegiem Sekwany i przyjaznej atmosfery. Smak bagietki i wypitej na Montmartrze café noisette przywołuje miłe wspomnienia. Ta szkolna wycieczka spełniła nasze wyobrażenia o mieście królów, mody oraz artystów i zachęciła do odbycia kolejnej podróży do tego miasta, które nigdy nie śpi, by odkryć liczne nieodwiedzone przez nas miejsca i powrócić do tych, które zwiedziliśmy, ale w których pozostaje wiele do zobaczenia.

• Dzień Edukacji Narodowej

Z okazji Dnia Edukacji Narodowej życzymy naszym Nauczycielom dużo radości, pogody ducha, optymizmu, sukcesów zawodowych i samych wzorowych uczniów :)

Chcielibyśmy również podziękować za okazywaną nam wyrozumiałość, cierpliwość oraz wsparcie. Jesteśmy wdzięczni za zaangażowanie oraz trud wkładany w naszą edukację.

Niech Wam sprzyja los w tej niełatwej pracy.

Przyjmijcie od nas wyrazy uznania.

Uczniowie Ósemki.

• Liceum Ogólnokształcące nr VIII
        • AE:PL-96024-40994-EFJWF-28
        • 717986736
        • 53-415 Wrocław ul.Zaporoska 71 Poland
        • www.facebook.com/pg/lo8Wroclaw
        • Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego we Wrocławiu, ul. Zaporoska 71, 53-415 Wrocław, REGON 001247850
        • Inspektor ochrony danych, adres jego siedziby: Tomasz Grzybowski, mail: tomasz.grzybowski@coreconsulting.pl, tel.: + 48 882 714 401